skal jeg?

dra på hiphopen? trotsa min onda knä?    det är frågan....


att en liten jäkla knöl precis under mitt högra knä på vänstra sidan ska få en att må så psykist dåligt, det är inte helt okej!

Nadja är snäll, vi har bytt uppgifter på jobbet så hon kör salladsbaren och jag gör påläggskuvert och mötesmat tallrikar. Fast jag får fylla på sallad fixa reserver + kassan. Skönt att ja inte behöver springa runt som en dåre hel dagen iaf ^^


idag är det en månad kvar till Thailand, längtar!!!!!

huang yang, dit ska vi tillbaka! :)

min absoluta favoritmat, phad thai med shrimps!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Vad är det för fel på ditt knä?

Kram

2011-01-11 @ 18:20:50
Postat av: kaj

hej där, vette fasen, du vet väll att ja har berättat att de låser sig ibland? nu har de verkligen låst sig de går inte att få bort genom att bara sparka :S de har lixom blivit lite svullet också. Får väll ta upp det med läkaren nästa freda.

kram

2011-01-11 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0