livet leker!

Sitter här med en super god muffins med kola ovanpå som Sebbe har köpt mums!!! :)

Skulle ha käkat me Emilia ikv men hon jobbade över får bli nästa vecka :)  Ska försöka få med henne imorrn på streetdance ist. Emma ska med och träna imorrn, KUL säger jag! :) Har lyckats fått med johanna en gång och karro en gång ^^ hihi

Igårkväll Åkte jag karro, emma och johanna ner på Oslo S och käkade på Habibi cafe, så jääkla god arabisk mat :)  Kyllinggrytan med bulgur och tsatziki den är to die for!  169kr kostar den, men de är väll så de kostar här. Yayas, thaistället  och olivias är runt 129. Mitt absolutsa favoritställe är den mongoliska restaurangen Djingis Khan. Där får man välja själv vilka grönsaker och kött som ska stekas. Så får man plocka på sig bakpotatis, ris, 6 olika såser, sallad och vitlöksbröd, och de bästa   Ät så mkt du vill för 169kr :) greit!

Får se om Sofia och Emma vill äta på nått av dem på lördagkväll, för de kommer till mig i helgen :D:D  Blev jätteglad när de hade bokat :)   De kommer halv tre på fredag, så ja ska köra gärnet på jobbet så vi blir klara tidigt. Möta upp dem, dra hem till mig med packning, sen upp på stan och lämna Cv. Lr det är Emma som ska söka jobb ^^ På kvällen blire feeeeeessst!!!!  Hos Tintin, hon fyllde förra veckan :D  Lördag blire en guidetur på staan, ut och käka maybe på kvällen sen blire utgång, hoppas Emilia och carro vill hänka på då :)

kmr bli greit!


Hade även en as bra helg nu i örebro, Sov hos sofie i torsdag och i fredags, jätte mysigt!  Träffade anja i fredags morse en stund, sen käkade vi i hennes och sofies skola. Fika med syrran på levis. Chillade hos sofie, kollade på veronica mars =)  Anja kom sen på kvällen och då drog vi till strömpis nice! Lördan träffade ja min familj och vi firade Niklas som fyllde 25 bast! Hemma hos hans tjej Hanna, hennes föräldrar och dotter var där också :)  Söndags hade ja syrran jätte mysigt käkade glass och kollade på disney filmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0