kaos!

heppåre =)   

Idag var det KAOS på jobbet. Jarle va hemma idag. Big nonoooo.

Vi hade en del beställningar och alla skulle ut samtidigt shit asså. Jag är inte van med beställningar så kom allt så pltösligt, men de visade ju prov på hur damn awesome jag var idag.



mattalleriken och baguetter till all ära, hur många gjorde jag, kanske 40 tallreiken och lika många baguetter!



och dessa underbara gresk sallat med kylling och feta mums!!

Det var så stressigt idag att jag ihöll på från 07 -12.30  utan stopp, åt ingenting där i emellan haha shit asså.

Fick även lära mig en del kassagrejer, börjar bli flink känner jag =)

IMorrn äre lasagne längtar!!  Nu ska jag dra och gymma mot min vilja, får se hur de kommer gå  hade!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gott det ser ut! Du, var rädd om ditt knä, puss o kram

2011-01-13 @ 18:29:25
Postat av: Mamma

Vad gott det ser ut! Var rädd om ditt knä, puss o kram.

2011-01-13 @ 18:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0