kaos

på frognerveiven. Första gången ja känt mig riktigt rädd i mitt område, i min egen trappuppgång, på gatan utanför oss.

Sofia och Emma kom i fredags till mig =) jättte koseligt!  Allt var på topp tills vi skulle dra med Johanna till Tintins fest, det hände nått helt galet med en av oss på väg till trikken. Polisen kom.
Vi drog i allfall mkt senare till festen men lämnade den rätt snabbt...
Riktigt obehaglig fredag, sov 2 timmar först, sen efter två timmar sov jag 3.

Lördagen var betydligt bättre, Vi drog upp på stan och hjälpte Emma med att dela ut CV i oslo, gick ju gallant :) Vi käkade även på Cafe gross, en riktigt fin restaurang där Johanna jobbade i somras :)  as god mat!!

På kvällen drog Jag och Emma på fest hos Emilia och Carro, det var jätte kul tills den flippade, så  jag och emma drog på efterfest hos en kille med 4 killar. De va riktigt kul och trevligt och vi snakkade mye norska! :)  Var där från 02-11  ^^   =)      

Nu har Emma åkt hem med tåget, lite tråkigt :(     

Sitter här med JOhanna och myser med godis och kollar på Norska melodifestialen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0