Akkurat nå

precis dykit ner i soffan och ska, tro de lr ej men börja läsa en bok snart =)   Tänkte dra ner på facebookandet, typ bara gå in kolla läget och sen logga ut dirr.  Ska vara med serier och böcker ist.

anyways, idag har jag tränat Zumba och lagat en skit god korvstroganoff med mango chutney. mums!

igår blev de crosstranier + löpband 40 min och styrka på det.  Imorrn vila och fredag blire gymma med Emilia =)

helgen kommer bli gallant, ska chilla sönder på lördag och söndag blire pilates och löpa lite.

tänkte slänga upp lite bilder från de jag gör på dagarna:)


hela buffen made my me :)


grönsallad, gurka, tomat, tonfisksallad, italiensk sallad, pasta sallad och spenatsallad med cherrytomater



krutonger, kikärtsallad, couscous, ananas, röda kidney bönor, omelettbitar, rivna morötter, ungsstekt squash, ungstekta kålrötter, stekt svamp, fruktsallad och potatissallad



greksallat, majs



ägg, kyllingsallat, keso med apelsin, crabfishsallad =)


Imorgon står avokado med räkor och min supergoda potatissallad på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0