körd

helt slutkörd,   pinsamt men imorse försov jag mig. Johanna gjorde också det, jag hörde henne skrika faan jag försov mig i nästa sekund var hon ute ur dörren, då kollade jag på klockan.  07.38  
jag börjar jobba 07.00  gärna 06.50    nadja hade ringt 5 gånger också. Jag hörde varken alarmet lr att det ringde. Jag är så jäääkla trött att ja inte vet vad jag heter, vilken hemsk jobbig dag det var idag, men ja överlevde.

Sofia Almqvist, emmas kompis  kmr till oss i helgen kommer bli kul :)  känns bra att vi är 5 också,   måtte bara grannarna fllyttar snart så man slipper oroa sig hela tiden. 


Saknar min syster yster Malin just nu enormt! längtar hem också, men mest av allt längtar jag till Thailand så man slipper allt crapigt.  bara 10 dagar kvar i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0