ledsen tjej

wow! De här två sista dagarna har varit de värsta på hela året. Kul att man vaknade varje timma inatt för att man höll på att koka och frysas ihjäl. Och att jag måste sitta upp annars kan jag typ inte andas. Huvudet håller på att sprängas och hostar hela tiden :(

Life is a total bitch!!!  Jag som tänkte tillbringa min sista månad på friskis och svettis innan filippinera. Nu kommer de bara bli en halv typ.   Jaja, lyckades ta mig till landet idag med 39,4 graders feber. SÅ nu tar sis hand om mig :)<3
eller? :P

Ja vill också gå på barty ikväll!!! Biggan och Josse firar sin 20 årskväll på strömpis ikväll, tanken va att ja skulle ha förfest med massa härliga kompisar. Men de sket ju sig..   kram på er :)

Kommentarer
Postat av: sofie

sötis!! stackare, krya på dig! hoppas du inte fortsätter vara sjuk när du ska till asien, puss

2011-12-18 @ 21:45:50
URL: http://upandaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0