Äntligen

Frisk! Var och freaking gymmade imorse vid 8 tiden. Höll på i en timma sen blev ja så hungrig att jag var tvungen och gå hem och äta frukost haha, men körde på bra :)  IMorgon kväll blire medelpass.

Jobbade idag, de va trevligt :) lugnt och skönt på ica. Igår jobbade jag på max, helt okej det med. Första gången i serveringen för mig. Kassan är mycket roligare måste jag säga, även om det är där man kan få klagomål. De va lite svårt i början och veta vad man skulle göra ute i serveringen men när jag väl kom i det så vare rätt slitsamt! Måste träna ryggen mer :P 

Imorrn blire ica igen 7-12 sen gå runt på stan med mamma och sis. Torsdag ska ja träffa anna och sen jobba på ica. Fredag ska jag gymma sen jobba men försöker ändra på den tiden så jag kan jobba, gymma sen träffa sofie<3

NYår är fortfarande oklart har 2 alternativ, antingen hos Sofia eller med emma och de andra. Får se helt enkelt :)

Igår kom Anja till mig innan jobbet, mycket trevligt :) Så glad att vi umgås igen.

16 dagar kvar till avfärd mot Arlanda-Bangkok!!! :)

Kommentarer
Postat av: anja

känner lika ♥

2011-12-31 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0