Utkast: Aug. 21, 2011

Hej happyfaces.

Har så mycket ja vill säga, men lämnar det osagt.

säger bara en sak, eller två, saknar Oslo, människorna, norskan och mitt jobb, tillomed och städa golvet (ops, nej ja stänkte inte ner dig med flit, ja lovar!)  ;)
Så big big big skillnad mot livet här i öret. Bara problem överallt och saknar verkligen att gå på stan i Oslo, kan gå runt flera timmar för man blir så himla glad de är så bra stämmning alla ler mot en och är trevliga, vart man en är, och att de händer massa saker på gatorna :)
Här i Örebro så är folk dryga, kollar ner i marken, och om de kollar upp på en så får man en creapy eller en bitch blick. yes thats örebro.  Men ska då såklart ska inte dra alla över en kant, men ja säger bara med ren erfarenhet att de är så jag upplever det. And say what, man blir ju som man umgås och bemöts, så varför inte bryta denna onda cirkel och le lite mer, be nice people, de kan rädda någons dag.

Men de finns bra saker här också som inte får mig att vilja dra iväg, tur det :) 


Va ute igår på strömpis med Anja, Emma mfl, riktigt kul kväll och förfest :)  även om jag har ett fet sår på knät och en bortdomnad del på handen... 


Okej de va lite tankar om den nuvarande situatuionen. Jag forstätter leva som att det är helg varje dag ett tag till, men sen äre fasen dags för jobb =D Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0