Utgång

Med Syrran, Anton och Joel! Blev en jätte mysig/trevlig/härlig förfest i min brors lägenhet på söder. Sen drog vi till Frimis och körde gärnet. Kan beskriva kvällen så här:  ALL IN! haha Hade skit kul verkligen =)
Träffade massa kul folk också, bla Anja, Marcus W, albin och Adam B och många fler :)  

Tänkte dra ut ikväll också med Emma, biggan mfl. Men har ett stort skavsår på hälen, är skit trött och så ska ja hämta mina päron ikv från stan. Hmm, får bli en myskväll med syster, ben och jerry istället :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha! Jag vet att jag alltid blir bakis när jag gör så, så jag vågar inte. Vitt vin är ju dessutom så gott!

2011-08-07 @ 18:48:10
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0