små lätta moln

Haft en underbar vecka :)   Tror jag väntar lite till med att söka jobb, har en riktigt trevlig och avslappnad vardag nu förtiden.

I Måndags drog jag och syrran in till stan efter en skön dag vid poolen. Vi käkade på Pitchers, ceasarsallad och ett glas Rosé



Funderade på att dra vidare till Ivy bar eller satin, men vi orkade inte haha. Somnade nästan direkt när vi kom till brors lägenhet som vi har fått låna denna vecka.

I Tisdags firade mina föräldrar silverbröllop och jag hade namnsdag så vi gjorde en riktig god räksallad med vitlöksbröd och mös i uterummet.

Igår åkte jag, mina föräldrar, jocke, emma och hennes mamma till Sjökrogen vid katrinelund och käkade middag. Helt underbart gott och vilken fin kväll!





Idag forsätter vädret som det ska, med en varm härlig sol och små små moln. Ikväll kommer min faster och hennes man från Halmstad hit på middag, blir kul! 

Men imorgon är det en stor dag, Syrrans första krogkväll ;)  Ses på Frimis!!


Kommentarer
Postat av: Ivan

Lovely picture wit those clouds and by the lake

2011-08-04 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0