done!

Äntligen klara! :)  eller hyfsat iallafall. Jag och Syrran fortsatte på brosr och emmas work ute i min lilla stuga. De hade målat köket så målade vi resten :). Så idag flyttar jag ut dit, så jäkla sköööönt!

Jag och malin har hållit på sen i torsdags och knappt tagit några raster bara ätit lunch på en dag typ, riktigt kul vare och måla :)  Blev lite fail när färgen tog slut och vi skulle köpa ny, åkte in 3 vändor till örebro ( inte alls i onödan ) ... ^^ Mycke slit och bök, speciellt med att lyfta upp soffan in i vårat hus till övervåningen och ta ner hörnsoffan.

3 köksluckor kvar och sen ska vi ha ett soffbord + en tv bänk som ska målas först bara, sätta upp gardiner och skohylla + klädhängare, hänga upp 2 tavlor mm.

Innan: inte världens finaste bilder men endå =)  och blir mysigaren är gardinerna och tavlan i hörnet är på plats.






Efter:













Kommentarer
Postat av: Anonym

fint! :D

2011-08-16 @ 20:44:24
Postat av: ivan

really good job, seems like its not the same place

2011-08-17 @ 02:13:14
Postat av: kajsa

tack :)



Thanks! its almost finished :) but im moving in today so its great :)

2011-08-17 @ 11:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0