waka waka

tror ja har hamnat i något slags sockerkoma, magen mår sisådär men har massor med energi. Mmm de där chokladmandlarna var inte och leka med. Hittade en liten butik här nere på gatan som jag inte har tänkt på förut. RIktigt bra med massa färsk frukt och grönsaker, nötter mm.

Har plockat lite fint och tänt ljus, väntar på mina sambos som aldrig kommer hem.. Det regnar och Tv är typ urkopplad? Aja nu funkar internet i allfall :)

Min syster håller på just nu? och fixar min header, på tiden att den ändras va!  Det var hon och sofie som gjorde den jag har nu, väldigt fin... haha  men ja vet inte alls hur man ändrar så de får hon fixa.

Jobbade igår på jeff dunhams show. Lättförtjänta pengar säger jag!  första timman gjorde vi inte alls mycket, stod och chillade i solen ett tag sen gick vi in och blev tilldelade olika grupper, fick även fina orangea CREW västar och ficklampor ^^  Sen höll vi i skyltar i 2 timmar så allt folk skulle se vart de skulle sitta. Och så de 2 sista timmarna blev att se showen. VI satt i en trappa och ja fick svara på en fråga, vart är do? "toan"  ^^   700 nok YEHA! :)

fast de va ju lite halv boring och hålla den där jätte skylten i 2 timmar då, vi stod ju utspritt så kunde inte gå och snacka med någon precis. Fick svara på lite frågor, lite lurigt hade ju knappt fått information fick chansa typ :S



Kommer verkligen sakna eventpersonell när jag flyttar till örebro, alla sköna människor och själva serveringsjobbet ... hoppas verkligen att de finns nått liknande i örebro annars kommer ja snart tillbaka hit alltså.

Imorgon ska ja jobba med servering med Nadia på Nav :) ska bli kul, börjar 17 där så då hinner ja hem och duscha efter jobbet där jag är hela denna vecka på sköyen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin bloggen blev, hoppas du har det bra, kram

2011-04-13 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0