sliten

om jeg er ?  jaa ja e kämpte trött :/   har inte tränat på jätttttte länge nu. orkar bara inte.
Klickar snart på de på jobbet asså, Hon från Africa ger mig konstiga blickar hela tiden. Hon har bott i nogre i 4 hela år men snackar norska som en nybörjare asså när ska du lära dig? hon vägrar ju snacka. Och kineserna snakker bara på sitt språk. ska va där nästa uke också, så jäkla skönt att vi är lediga tors-freda asså.   saknar svergie.

Micha är ju för go och väldigt sällskapssjuk :) Just nu ligger hon på mina ben i soffan ^^ igår kväll  när ja kom hem så hoppade hon upp på mig hehe saknat mig? :D

TACK SIS FÖR DEN FINA HEADERN U MADE TO ME :D  supernice!    


jobbade ju med Nadia och de på nav igårkväll, vi var 3 som serverade gick kalasbra :)  och maten va as god! så gött och va där alltså, trivs så himla bra där!  Om de skulle erbjuda mig fast där så skulle jag direkt tacka ja :)  men de dröjer nog ett tag de är fullt just nu.   Nadia sa också att cheferna inte ville att hon skulle favorisera en vikarie och att hon inte skulle fråga efter mig så mycket haha :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja alltså den var ganska bra. Den är sevärd i alla fall tycker jag :)

2011-04-15 @ 21:12:56
URL: http://malinstories.blogg.se/
Postat av: Malin

Med Sofie :)

2011-04-16 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0