Örebro!

godkväll! 

Sitter nu i köket med malin och sofie, jocke och emma har precis åkt och snart kommer bror niklas hit med Hanna :)
Har käkat riktig god kyllingfahitas och mina bakverk. Cheesecakesbrownies, sega hallonmuffins och rulltårtsbakelse.

Haft en fin fin helg! i fredags drog jag och sis och shoppade på stan. Köpte sprit, vin, godis, bikini och as snygga skor från Nilsons.



Sen drog vi till G-vik och badade. På kvällen mötte vi upp mamma, pappa och niklas och käkade på Efesos. En grekisk restaurang här i stan med aaas god mat!

Lördagen blev sova läänge, sen blev det baka av!  På kvällen drog jag till stan, mötte upp Anja och vi drog på en stel förfest...  aja väl ute drog jag och Emma till frimis och rockade loss!  störtskön krogrunda rakt igenom, grymt lyckad :)

Oslos förfester är hundra gånger roligare än de ja upplevt här i örebro sorry people thats the true. Men krogrunderna här i Örebro är hundra gånger bättre än de i oslo  :)
lixom i örebro är de frimis lr strömpis man väljer på och de 2 ställena är riktigt stora och fullt med taggade party people. Men i oslo finns det alldeles för många ställen och de är rätt små. Menar hur stor är chansen att stöta på någon man känner igen, = noll typ.. ^^
nej nu vill jag ha en riktigt förfest med dunkade musik, dans och norska killar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0