Micha!



Jag har nyss vart ute och gått med Micha =)


Nu ligger hon helt utslagen och sover under mig. Trött tjej!    Hon va riktigt besvärlig när vi skulle gå upp för en backe som såg rätt lång ut hon stretade emot hela tiden och ville vända.. come on! ja trodde jag hade dålig kondis? Lr så vare väll nått skojigt på vägen hon ville till, aja vi får la aldrig veta.

Får se om ja kan ta med henne på min och Emilias promenix ikväll :)


Känns riktigt göttit och va tillbaka i oslo igen. Här känner ja mig så himla trygg jämt. När ja gick omrking i örebro kände ja mig så konstig och kollade runt axeln och va allmänt nervig hela tiden??     lurigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt med promenadsällskap :) o "tryggt" med en hund. Hoppas det slutar hända saker i Örebro så alla tjejer kan känna sig trygga här också. Gick resan bra?, kram

2011-04-06 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0