Kajsa lisa

Vem är det? inte är det jag i allfall, för jag heter Kajsa Josefine.  Anyway tänkte slänga in lite onödigt info om mig själv.


1. Jag är grym på bak och matlagning förutom bröd, de funkar bara inte.
2. Jag är en cool lugn tjej.
3. Jag dras till människor som inte alls är lugna, utan de med stark attityd.
4. Jag hatar att åka tunnelbana och jag hatar att betala kollektiv.
5 Jag älskar att resa och vill se hela världen nu! .
6. Jag är grym på att ge massage.
7. När jag hör en låt så lyssnar jag knappt på texten utan mer på musiken.
8. Jag älskade förut att vara ensam men nu får jag ångest när jag är hemma själv.
9. När jag jobbar vill jag helst stå upp och springa omkring och ha ca 10 bollar i luften samtidigt, thats my thing.
10. För 2 veckor sedan har jag aldrig gått ut med en hund, och tycker det är pinsamt när den stannar eller skäller på andra hundar.
11. Jag hatar när folk inte hälsar ordentligt när man träffas för första gången och inte ens anstränger sig för att komma ihåg ens namn.
12. Jag älskar thailand, så är det bara och ja vill dit igen igen och igen, spelar ingen roll att alla svenskar åker dit.
13. Jag sjunger alltid när jag är ensam hemma.
14. Jag erkänner, jag är facebook beroende. Men vem är inte det?
15. Jag tycker inte om att shoppa, det är jobbigt.
16. Jag är en väldigt positiv och lättsam person, Hakuna matata! inga bekymmer =)



Jag är inte alls så tjejig som jag ser ut, bara så ni vet.
Allah hadafiz!  =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du glömde en sak... DU ÄR FUCKIN' AWESOME :D

2011-04-17 @ 18:57:48
URL: http://malinstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0