east side

of örebro, på landet.  Där spenderar jag min påsk and i love it!



Städat mitt lilla hus som jag ska flytta in i 3 juli :)   Vart på släktlunch igår med alla förutom mormor som var sjuk. Gått en promenad med sofie och mallan runt kanalen. Bakat kladdkaka. Solat ute vid poolen. Ätit nyttig mat, massa lax i alla dess former. Hoppat studsmatta.

Ikväll ska jag och sis över till sofie, vi ska göra 3 rätters. Jag ska göra förätten denna gång =)   Käka godis, kolla film och bara umgås.  

Outgoing suget är helt bortblåst, riktigt skönt just nu iaf och bara vara för sig själv lite. Men snart är ja i Oslo igen och då jäklar :)  IMorrgon ska jag till Mberg och köpa en liten party kamera, måste ju fixa fin fina minnen innan jag flyttar hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0