torsdag!

har tappat räkningen på dagarna haha men tror att det är den19 dagen här i Oslo =)

brännt tungjeveln på as good maskin oboy idag...   tycker de e rätt kul och gå på kurs nu faktiskt!  känns coolare än att gå i skolan. Får drickor och fruktfat och tillgång till kaffemaskin hahaha xD 

Riktigt ansträngade att gå på kurs på norska och när man ska sitta och diskutera med norskor.. ja ka inte bli annat än knas!

nya ord

Göy = kul
vansklig= krånglig
blid= glad
tränger = behöver

och massa andra ord som ja inte kmr på just nu men som ja har lärt mig iaf  riktigt kul nu när man förstår lite bättre =)

Vi lagade mat också, ja och en tjej gjorde asgooooood lasange! alla älskade den :P vi fick diplom också hahah
 

imorrn börjar jag sju i norra oslo äntligen! jag undrade när ja skulle få åka uppåt, äntligen hahahah :P

btw, har märkt en sak.. alla e sjukt stressade på mornar alla bara springer för att hinna me trikken helt sjukt va folk springer omkring!

kallt är de nu också i lägenheten brrrrrr :(  tur att ja tog med min filt och duntofflor :P hihihi

imorgon ska ja och emma städa i lägenheten för hennes kompis från örebro kommer hit och två tjejer jag träffat en gång här iOslo kommer till oss på förfest sen ska vi OUT I OSLO :D:D

gunatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0