saker ja vill göra innan jag dör

yes, när ja msnade med johan nyss så kom ja på hur mkt saker som helst som jag vill göra i mitt liv =)

Jag vill åka till

sydamerika och jobba som volontär och plugga spanska samtidigt.
australien och hitta på nått.. semestra/plugga/jobba
england och jobba.. jobba på krogar i örebro.. jobbapå kryssning jorden runt.. gå bartender kurs.. utbilda mig till reseledare,, säsongsjobba i sälen, läsa bageri i gbg, skaffa lägenhet i örebro och ha värsta bästa jobbet.. läsa kurser  a la psykologi som ja vet. Utbilda mig till kock i grythyttan hos karl jan

forstätta jobba i oslo make money u name it!

Och när jag har gjort allt detta så ska ja och johan öppna en thai restaurang i örebro , mohahahaha ^^ (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0