Örebro ikv!

jajjemen :) om 6 timmar är jag på bussen mot Örebro!   Den här helgen kommer bli den bästa på länge  :)  

Imorgon  slipperja sjukhuset för doktorn va sjuk. YES!    ska träffa syrran 13 och sen Anja kanske sofie också vid halv fem typ på java :)  

sen blire krogen! 

ser inte fram emot inatt att frysa på en buss i 5 timmar....


lörda blire träffa hela familjen och släkten ska bli mys :)

veckan har varit heltokej.   va och tränade med Alexandra i måndags på gym, ska börja där :)
tisdag drog jag Emilia och carro till Ikea och shoppa lite :)
och igår drog vi på Oscar Linnros :D:D bäst och snyggast! :)  btw jag stod 2 meter ifrån honom och i slutet stod han precis framför mig när han skulle ut haha ja knde inte ens flytta mig :O  :P

btw, johanna (sambo) fixade min blogg så nu kan man läsa vad de står wiiiiie!  johannahedenborg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

kajsssi, gårdagen var guld <3

2010-09-25 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0