lilllörda!

time to do something fun!.. ringde Emilia nyss men hon va på lägenhetsvinsing.. får se om de blir nån fika sen :P

vart på kurs idag om själva Iss företaget.. så jäkla stortär det! finns i 50 länder i hela världen helt sick!! ja kan få jobb vartever lixom! :)   fast det är ju här ja får bäst betalt höh ^^
ska på kurs imorgon också sen blir jobb freda  längtar!  vill till nått bra ställe den här gången.

månda tisdag var jag på samma ställe  helt sjuuukt vadåligt ställe :(  jobbade 9 pers där! största kantinern jag varit på  så inte undra på att dom hade tid till mig :(:(  fick stå och diska hela dagen och dom bara öste öve mig MAASSSSOR helt sjukt!  inge brydde sig lr hjälpte mig  och ja frågade om ja kunde hjälpa till i köket dom ba  nee gå till micheal (diskkillen)   buhuuu så boring! och snacka om att mitt självfötroende ¨åkte långt ner på golvet.. asså kändes så lågt av dom..

plus att en kille kastade en gurka på mig haha fy va elakt.. ja ba kollade runt och upp i taket ba vart faan kom den ifrån? helt chokad blev ja sen kollade mot köket då står den där killen och flinar åt mig.. skit kuuul.. men jävkligt pricksäker va han de måste vart typ 10 meter bort haha

igår sov ja två timmar sen tränade två timmar  så jäävla hungrig sen asså.. äterju vid 13 sen inget förns 20 typ sick!  måst börja ta ett äpple på väg hem så ja kan sova sen ..

och i måndags drog ja och johanna ner på stan och gick runt några timmar :) fick med mig nagellack, ansiktmask, en vit tröja från monki och en grå fin myströja och en skjorta =)



 

åt nyss tagliatelle med ginger lemon grass sås    fy va äcklig sååååååås! köp inte den!  skit stark! fast ja hade ju i hela påsen och den är till 4 pers hehe ^^  men phad thai väntar på mig i kylen iaf  SÅ JÄKLA GOD


Kommentarer
Postat av: anja

fina kläder :D



hahah vilkeeeeeen kille.. säkert ett raggförsök ;D lite ketchupkillen över honom, tycker du inte ;) hahah!

2010-09-01 @ 20:07:07
Postat av: Mallan

Åååååh vad fina kläder :D

2010-09-01 @ 21:43:53
Postat av: Mamma

Fina kläder, jobbig kille som kastar gurka!!!

kram

2010-09-01 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0