kaffe latte

Jag är beroende!

av kaffe maskinen hahah!  det är verkligen min grej !   Nu äre jag som gör kaffe åt mina kollegor på jobbet ;)

själv älskar jag Kaffelatte med lite caramellklickar på :)    längtar till morgonen på jobbet, första jag gör är att bre mig en go macka och sen får ja alltid en kaffe latte av killen i "kaffebarn"   som dom säger hah =)

Sorterna som vi har är Kaffe latte, mochakaffe, Americano, och Cortado :) 

skulle verkligen vilja jobba på ett cafe där ja kan göra massa olika mackor med pålägg som  kyckling-sweetsoursauce, rostbiff-potatissallad-rödlöd,, räkor-majonässås,,brie-salami,, pesto-kalkon-soltorkad tomat-,,gravadlax-ägg

sen skulle ja ha en super nice kaffe maskin så kan kan göra alla sorterna och de ska finnas is i den så de går och göra is kaffe, och även frappucino =)

skulle även ha massa fika såkklart! 



haha antingen blir de detta lr en WOW restaurang hmmm svårt val.



nya ord

lingonsylt=tyttebär
tråkig=kjedelig

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0