ibland asså..

vet inte om ja ska skratta lr gråta...      när ja kom hem från löprundan dirr efter jobbet så ser ja Emma står vid dörren, ja skriker å EMMA vänta!   och hon skriker å KAJSA räddaren i nöden!

vi ba eeeh.. har ud ingen nyckel?  nej inte ja heller! :O  PANIK!!!!!!!

va bara och ringá hyresvärden, som slutade med att vi fick ringa en låssmed...  fy fan!


haft en kanon dag iallfall.. har både tränat, och tagit min efterlängtade dusch!  vattnet har pajjat i badrummet sen i fredags kväll...

sen så har ja träffat Therese =)  en härlig tjej från gbg !  och hennes kompis sofie från sthlm, mkt nice!  Nu är jag hemma i allfall och skulle ha sovit för 1,5 timme sen!   ligger och kollar på Italian job  , skit braaaa film!

just ja, vi har fått en Kamel på jobbet ;)    våran nya kock mohaha haha:P   snygg trevlig och snackar bara engelska :P

när ja kom till jobbet imorse så vare ingen där PANIK!    alex vår kock kom inte på hela dagen, han skulle ju ha semester på onsda?  hah skumt..men min andra snygga jobbarkompis kom efter 20 min och styrde upp de hela med kaffe latte :)

imorrnska ja fixa bankkonto och bankkort äntligen!   såg förjäklig ut idag efter jobbet så tar de imorrn ist hah.. sen ska ja ta med therese och sofie till frogner parken med alla mysko statyer haha    

btw, jag karro ochEmma gick och röstade igår, as mk folk och svinvarmt och värsta sega kön!  mennu har vi gjort de iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0