helg i Oslo :)

Äntligen helg!!    ska bli så jäkla skönt att sova tills man vaknar, helt underbart!    inatt sov ja 5 timmar...   men efter en kaffe latte på jobbet är man igång :)   

Haft en kanondag!   och de bästa, ska få vara där nästa vecka också  mån-tors ! =D   torsdag natt drar ja till örebro för en fest/mys helg med vänner och familj :)

Ikväll kommer min bror Jocke hit över helgen ska bli så kul :D:D   han har med sig lösgodis WIHOOO och nintendo 64 :D    haha jag och emma har tröttnat lite på att se film hela tiden så nu ska vi ge gärnet på mario :P


såg en film igår kväll som heter "my sisters keeper"     fy fan skulle aldrig sett den ja bölade hur mycke som helst :(   haha helt sjukt.. fick en del flashbacks och funderingar hmmm...   tur att de va så sent ville bara somna så fort som möjligt. Visste att dan efter skulle äga i allfall.


Borham på mitt jobb provade göra Iskaffe  idag, och jäääklar va gott de var! jag bara svepte flera muggar hahaha medans Nora tyckte de va äckligt ..



Iskaffe

kaffe
skummad mjölk
chokladsås
isbitar

=  SUCCÈ!


slutade 14 idag skönt! men tråk, Emma kommer hem runt 16 tiden och karro runt 17-18..  Då ska ja dra med dom ut på en löprunda i Frognerparken i det soliga vädret :)  

Kommentarer
Postat av: Mallan

DU ÄR SNYGG :D Kom hem nu så vi kan leka :)

2010-09-17 @ 21:52:30
URL: http://maluuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0