helg i Örebro !

japp hade en skit bra helg i Örebro så jäkla kuuul! 

Fredan träffade jag syrran och vi gick på stan så mysigt :)   sen fikade jag med bästa Anja och sofie<3 på Java, tog frappe  MUMMS!

sen gick vi hem till sofie och valde kvällens outfit, damn vilken hottie!   sen gick vi alla hem till mig och käkade pizzaaa  och fixade oss, vi körde på rockigt ;) aja attityden va rockig iaf ^^   och jäklar va kvällen rockade på strömpis! :D



  <3
dan efter åkte ja ut till landet och tog de lugnt med familjen. sen kom resten av familjen och släkten och vi käkade as god mat och pratade :)   på kvällen körde jag in jocke, niklas och hanna till stan. Jocke hade förfest och den va het proppfull med glatt folk =)   Vi drog alla till ritz men sen gick jag Emma och Sofia vidare till Frimis och hade en as kul kväll!  kom in vip och gratis också ;)

söndagen åkte ja ännu en gång ut till landet och vilade lite innan ja åkte tillbaka till stan och tog bussen hem till Oslo vid 16 tiden =)  

helt förstörd har jag varit denna vecka jäklar!  en sån här helg räcker gott och väl en gång i månaden, måste ju vila upp mig också haha. Men gjorde en impulsgrej här nu och beställde tågbiljett till örebro i morgon :P   tänkte gå till frimis på freda och hämta mitt körkort som en kille hade hittat där när de grovstädade hahahah jag tappade det på valborg xD

ta en drink lr 2 och sen vidare till strömpis lr satin med sofie :) krm bli gräjt!  sen åker vi till landet på lördan och på kvällen åker ja hem till sofie med sis och vi ska bara umgås och mysa :) 

har ätit pasta 3 dagar i rad nu haha  snacka om billigmat, äter inte ens frukost här hemma längre, snacka om att utnjytta sitt jobb ^^

igår åkte jag johanna och karro till Emma jobb och tog med varm choklad och satt ute vid havet underbart!




nu blire mario för kvällen sen sova PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0