1 månad!

har bott i Oslo i en månad och 3 dagar och jag trivs för jäkla bra!! :)  

Trivs verkligen på jobbet nu :D  har varit på samma ställe nu i 7 dagar och ska vara där i minst 5 dar till härligt! Idag fick jag lära mig kaffemaskinen så nu kan jag göra Kaffe latte mohahah :D så jäkla gött!!  Jag får dricka hurmkt ja vill också ;)   så nu kan jag ta kunder weeiiii :D

Igår fixade jag bankkonto och idag åkte ja till kontoret och träffade Isabella utanför så hon fick skattekortet :) så nu väntar ja bara på att lönen ska trilla in på kontot och nästa vecka kommer mitt bankkort + bankdosan.

undebart

haft en så jäkla bra dag idag!! men den börjdade åt helvete, försov mig missade trikken och sen bussenockså  WHAT   kom inte alls mkt försent bara lite grann (a)
Dirr när ja kom hem så drog ja ut och sprang i frognerparken, gick jäkligt bra!  va så jäkla taggad när ja kom hem och började planera nästa träning och försökte få med tjejerna haha gick väll sådär :P

ja och Emma ska kolla på Bring it on första filmen sen :P

igår såg vi American history X och drömkåken =) hahah drömkåken shit asså jäkla bra svensk film :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0