zumba

om 2,5 timma! :) sen pilates efter det!

mån-tis va ja på samma ställe som för 2 veckor sen i 4 dagar, fick göra salladsbuffen och små påläggsgrejer  pillrigt men kul.   sen disken, men de är soft har ju på mig mina sexiga stora gräsklippar hörlurar med as bra musik nrj och hits kanalen (the voice )

Idag och imorrn blev de ett nytt jobb tror det är den 14 platsen på 2 månader nu ^^
Var i självaste centralstation huset där tågen går :P  skit svårt att hitta kantinern, fick fråga tusen pers innan någon visste var den var, sen fick ja klura ut själv vart ja skulle  dumma norskar!  ^^

Helt okej ställe, fick sluta vid 14 tiden har inte slitit ut mig alls :)

nu ska jag äta karrikylling och vid halv åtta blir det zumba sen pilates efter det!:)    imorrn åker ja till Örebro!!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar:) Ringer i morgon...kram

2010-10-27 @ 17:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0