rolig helg

betyder lugn helg på norska ^^  precis va jag har haft och har :)

Igår blev de inte strömpis för mig, jag åkte hem till Sofia J och vi hade en jätte mysig kväll, åkte till saigon och hämtade mat sen kollade vi på Idol :) ja drog en snabbis till frimis och hämtade mitt körkort, träffade söta Linnea också =)  Sen kom sebbe också till sofia. Åkte hem runt halv ett i guess :)

idag har jag syrran och päronen varit i Naturens hus och käkat och gått runt där med faster från halmsatad också :)  

Kom nyss hem och snart ska vi iväg till familj Thor Gustafsson där Sofie väntar :D:D om jag får bestämma blire gamecube(mario party) kvällen lång me like! :)

åker till Oslo med 16 bussen imorgon  shing!



btw, tur att jag inte tog tåget igår (fredag) istället för i torsdags som jag gjorde. Karro tog den igår och den välte!!!   men som tur är så klarade  hon sig bra. shit va läskigt :S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0