livet leker!!

äntligen! nu funkar internetdosan!!! :D  va nyss på banken och fixade det "igen"  vet inte hur mkt lösenord ja skickat efter och vart där och tjatat. aja nu funkar det! och  nu har ja betalat johanna. Ska betala emma och karro när de kmr hem sen =)

skönt att ha betalat hyrorna, 2,5 hyror haha blir mkt pengar som går bort, kmr bara ha ca en tusenlapp kvar på mitt norska heheeee... ååå längtar till den 15 okt då kmr min första feta septemberlön :P


är hemma och är sjuk btw, orkade verkligen inte ta mig till jobbet imorse, så seg och hostig min röst är helt fucked up och helt nästäpp... konstig förkylning,     annars brukar man ju ha feber, ont i halsen och en rinnande näsa hehe.

så himla skönt!!! stod och duschade i säkert 20 minuter och sen har ka handlat lite på kiwi, vart på banken och nu tänkte ja glo igenom IDOL!!! ligger sjukt mkt efter hahaha är fortfarande på auditions xD

imorrn ska ja jobba iallfall ja menar jag får ju ca en norsk tusenlapp på en jobbdag och då äre 8 timmar ja jobbar. i svenska blir de ca 2 hundralappar till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0