kulturkrock

haha shit snackaom kulturkrock. Igår jobbade jag med en från Thailand, Brasilien, Turkiet, Österrike, Gran canaria och en från Norge hahah

jobbat där i tre veckor nu och igår så fick 3 stycken från mitt jobb byta plats som va ordinarie! sick!  de va en kurd, tysk och en norsk. Men jag fick va kvar en da till? haha 

nej gosh vilket kaos!!! och han från gran canaria va lite sliskig så där och flörtade sjukt mycket hahahah! han ville lära mig salsa och så ville han träna med mig efter jobbet aa shit asså.

Idag bytte jag plats till sandviken, åkte tåg, gick upp kvart över 5! GAH  fram kom jag men gick värsta omvägen hehe..  jag och kit från hong kong åkte samma tåg hem jäklar vilken snabbare väg han tog (också första dan)

de va rätt kul faktiskt jobbade med en vietnames och filipen också, så söta röster :P


har funderat lite på att flytta till Hong kong och jobba där istället, iss catering finns ju där också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0