shake it!

ragga, reagga, reagge?     ska dansa om 2 timmar, fy fan va kul de ska bli!

nyss nördat lite prison break, har bara 1 avsnitt kvar plus finalen på sista säsongen!  ska bli skönt och få det avklarat, har varit riktigt segt på slutet även om det är spännande för stunden=)  sen ska ja fortsätta me entourgae och sen fortsätta med how i met youre mother   dö bra serier!!


nu ska ja göra min favoritmat som jag äter varannan dag, omelett med rödlök, ost, färska champinjoer, sallad och römme sås :P

imorrn har jag jobbat en vecka där jag jobbar nu. Ska bli kul och få ett nytt ställem hoppas det är nått med lite roliga personer där de är lite drag efter en mysig vecka med lugn och ro på arbetet. Gått runt och chillat mest och dukat och lagat mötes mat, lite mackor med fyllningar har ja också gjort. Vet inte vad jag har kvar och lära mig men fruktfat har jag inte provat på än. Kassan vore kul om man fick chansen också.
Mina vita H&M skor har snart gjort sitt de har gått sönder helt på sidan haha, seriöst ja måste få komma till sandvika och jobba bara en enda dag så ja kan hämta mina skor och kläder!  kan inte göra mer än att hoppas på att det blir snart iaf!

btw, johanna satte på lite värme nyss, vi höll ut länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0