new week!

japp måndag igen då, började på en ny plats idag, rätt soft :)  Nadja är från småland så snacka om att ja tar tillfället och bara babbla på haha.

Jag gjorde hela salladsbuffen och när de är två st så tar de ca 3- 4 timmar vilket är kul :)  sen fyllde jag på och höll snyggt och delade ut varmmat till gästerna  kul!!

När jag skulle åka bussen hem så möttes jag av kontrollanterna i dörren, dom kollade knappt på mig så jag smet ut  phu! ;)

och dirr efter det ringde mobilen  jag trodde de va killen från gymmet som har ringt alla mina vänner idag och tjata på att de ska komma och prova på gymmet haha.

Men de var de ikke de va en förfrågning om jobb på ett event nästa fredag  HELL YEAH!!! :D   Ska jobba som servitris från 18-23 och får 150 nok i timman :):)   ska bli skickeligt göy asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0