mysfredag

med vin som Emma nyss köpt :)  

jag ska baka enkladdkaka sen och har köpt jordgubbar. Städat lägenheten har jag också hunnit med, slutade 14 idag soft!! :)

Är nu på ett ställe där jag fått lära mig duka fint och göra fina mat tallrikar för möte.
skulle bara vadär tills igår men fick va där idag också samt mån-tis, hon är skit nöjd med mig och tog t.om ledigt idag för att jag skulle få vara kvar :P


förmiddagsfika :)


Haft en jätte mysig vecka, vi har kollatpå harry potter, percy jacksson and the olympians och saw6, sebbe har varit här =) jag och Emma har varit ute och sprungit och hongjorde as god flingröt åt oss igår :P


helgen va grym! i fredags va jag och mamma och sis på stan och käkade, sen fikade jag med Sabina och hälsade på lucullus :)
på kvällen styrde jag förfest i jockes lägenhet, de blev en hel del folk sen drog vi alla till strömpis och hade skit kul! :D

lördan blev på landet, chillade med familjen, karro och Emma kom och åt med oss, sen på kvällen drog vi till Fiskingegården för Emma fyllde år och de blev partyyyy! 
söndan va ja så jäkla död i hela kroppen hade ont överallt och kunde knappt röra mig så jäkla seg! 

måndan va så jäkla bra dag jag och sis gick på stan sen käkade vi på rosalis och fikade på bara vara, fast shit va äckligt fika   ta ej frapino där! 

vi vaccinerade oss, go go thailand!!  sen gick vi till tåget somjag nästan missade med 30 sek! sick hahah! 


Nu är det äntligen helg och ska sova hur länge som helst inatt, imorrn blir de bio saw7 i 3d ska bli skoj :)  och kanske dra och spela flipper gratis på tilt!    nu ska ja äta min köttfärssoppa och vitlöksbröd chiao !

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gott det ser ut, kram

2010-11-07 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0