?

vill inte orkar inte tillbaka imorrn igen! har jobbat där en vecka nu de räcker lixom, ja vill byta place.

heidie ringde min ledare på jobbet och genom henne frågade heidie om jag ville vara kvar ett par dagar till.  Och vad svarar man på det?   eeh jaa jo de vill jag, fick jag ur mig.

Kan ju inte direkt säga till min ledare på jobbet att jag inte vill va kvar där, känns ju lite b kanske.

men dom är så jobbiga och tråkiga och GAH,  vart är allt roligt folk?  jag vill vara på ställen där de kryllar av vikarier det är det som är det roliga när det kommer en enflera nya hela tiden, ibland en svensk tjej och ibland en snygg italienare t.ex..            

hur och många dagar är ett par då? de ville hon inte svara på.    Ja menar dom har nycklarna på sig till omklädningsrummet så ja måste alltid fråga dom för att komma ner dit  och typ det enda hon kläckte ur sig idag var att jag jobbade sakta, fett tråkiga är dom också, och Sirena från singapore tror att jag inte förstår vad hon säger och ska hålla på och teckna hela tiden.

Så underbart och komma hem iaf, har bakat delicato chokladbollar och kollat lite på prison break igen. Jag och Emma såg äntligen never back down filmen hur grym som heeeelst!!     aja imorrn äre en ny dag och då ska vi se blood and bone och sen ska ja iväg på zumba heidie style = ragga dancehall u name it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0