cup of tea

söndag kväll.  Jag och Johannis har nyss kollat på Bridget jones dagbok. Gillar den, men 2an är mkt roligare, den ser vi nog i veckan i guess :)

Hjälpte Emilia förut och flytta gick ju gallant!


Igår slöade jag och johanna hela dagen, åt frukost i en timma kanske och så kollade vi på barnen i bullerbyn, nostalgi :)  På kvällen drog vi till Tintin och drack lite glögg mm ;)  mysigt!

Och såklart serveringsjobbet, gick ju fint faktiskt för att vara första gången. Men jag var verkligen livrädd i början, hade inte johanna vart med hade det inte gått så bra haha.. det enda ja gjorde var att ja tappade en gaffel på en dams rygg och en kniv på golvet ^^   Va skit kul annars! 

Imorgon mina kära vänner så ringer klockan 05.15 och ska åka buss i en timma långt åt skogen! vet inte vart jag ska gå av lr vart jag ens ska men de får väll lösa sig som vanligt ;)   ska bli nice att få komma till ett nytt ställe igen, tkr de är rätt kul faktiskt med första dagen, man känner sig lite speciell för ingen vet vem du är. Har man lust kan man ju hitta på roliga grejer hehe ;)

funderar på om jag ska forsätta att inte träna och inte äta middag. Lr om jag ska ta tag i träningen och maten, hmmm .. så skönt att slippa båda lixom får mer tid till annat som att slöa haha, shit nej de lät inte bra. Träning på onsdag iaf! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0