fest!

tja!  jäklar vilken fredag!     jobbade 8-12, sen drog jag och cally flygare och gymmade i två timmar!!! haha bland biffarnaxD   yeah,  har haft så jäkla ont i hela kroppen sen dess! 

duschade och käkade sen tillbaka på jobbet vid 16-19. dirr efter det mot väster på cykel!  käkade gott och drack massor med vin hos sofia och moa på väster :)  Ida, biggan och josefin va där också trevligt trevligt!   när vinet va slut drog jag och josefin och två killar till frimis, de andra åkte senare =)
skulle försöka cykla, gick inge bra rammlade och där fick ja fin fina blåmärken på benet och skrubbsår i handen..

va på frimis tills de stängde, skit kul verkligen!    helt lyckad kväll! tills de stängde, då ja upptäckte att min bricka inte var där den skulle :O   (stulen)

så de va bara att dra ut på stan utan jacka,väskan,nyckel,mobil,körkort,bankkort och fråga om någon ville låna ut sin mobil till mig så ja kunde ringa min kära bror xD  




josefine, biggan och sofia :)



Kommentarer
Postat av: fia

sv: bakis har ju en charm i sig ;)

2010-05-05 @ 01:07:35
URL: http://menlillagumman.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tyckte du? Jag tyckte dom var jätte goda :) Visst den vanliga kexchokladen är ju godast men det var en bra smak version faktiskt. Ja hallon frysta eller färska är ju enormt gott :)

2010-05-08 @ 11:09:22
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: haha ja då förstår jag :P Ja choklad är ju såklart godast när den är riktigt fin. Min sambos faster bor i Schweiz så när hon kommer, kommer hon med riktigt fin choklad :)

2010-05-10 @ 21:18:30
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0