snabba cash

åker ju inte så mkt buss längre så har nästan lagt av med ljudboken, snabba cash. Tills jag kom på igårnatt att ja kan lyssna på den innan ja ska sova, perfekt!! fast de är en aning jobbigt för jag somnar alltid mitt i någonstans så man får spola tillbaka och försöka komma ihåg vart man somnade hahah xD

Skulle va as nice och se filmen snart på bio! hoppas ja hinner lyssna klart innan den försvinner från sf!  ska fixa en dejt också men alla har ju typ redan sätt den så kan bli svårt haha :P


imorrn fyller jag 20! :D yey!   blir jobb först 5 timmar sen Kinabuffe på coco thai med familjen:)

ska dra me sabina te systemet efteråt, sen får vi se hur resten av kvällen ska spenderas :) troligtvis på landet..

Fest freda! typ överallt!   först hos mig, krogen blir det garanterat!!

Kommentarer
Postat av: sofie

haaaj :D grattis igen... men du har du inte lust att dra på 3D bio, kanske se avatar? jag tror det har kommit till örebro nu... för det stod nåt om 3D på sf annons i NA :O c'mon :D

2010-04-03 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0