Jag är här för att steka

hahahah när ja skulle skriva min rubrik så hittade ja massa roliga från malins tror ja ^^

hela min vecka har varit  käss... jobb jobb jobb, ja helt craazy.

fredan typ sög, jobbade hela dan va helt slut.. skyndade mig hem och fixade mig fick besök av min kompiiiisss:D det enda roliga på den kvällen :P   vi drog till stortorget försökte få med han ut men icke de va, sen mötte ja sofia och hennes kille. Blev en liquid sväng=), sen rockbar.. Och ja kom nästan inte in??? och höll på att bli utslängd?? va fan, hade sovit skit dåligt hela natten och jobbat hela dan inte undra på att man såg drogad ut i ögonen  hahah .. jaja men ja mådde ju bra, och va lugn?    crap..

drog själv till frimis, skulle leta på mina kompisar som ja inte hittade..??   de va ju skit kul.. gick hem rätt tidigt.
jobbade lördan, sen drog ja hem till sofie på landet :) sköön kväll, däckade i soffan rätt tidigt :P

på freda ska ja icke ut iaf, hallsberg ska occupera frimis, orkar inte med några mer studenter!!! ^^
ska jobba lördan sen äre personalfest i naturens hus! skoj!!! :D hoppas på frimis efter det :)

btw


har klurat ut mitt perfekta jobb efter norge här i örebro.. ska söka till en lunchservering=)
hoppas bara att jag får jobbet på cateringfirman i norge!!! :) isf kmr jag säkert flytta 3 veckan i augusti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0