friday ;)

tjenis!   onsdan va grym som faen!  va på arbetsförmedlingen på morgonen med sofie, gick kalas bra, skrev in mig där och har bokat en tid så ska dit på måndag och snacka om jobb och Cv och grejer. Sen käkade jag och sofie på karro och efter hade vi askul, skulle hitta en seriös bild på sofie som hon skulle ha på sit CV vi letade igenom hela hennes BDB, facebook och sen hittade vi en duglig bild på henne på MIN bdb från 2007 hahahahxD sofie kan inteva seriös på kort;)


sen iaf, drog ja till gymmet med syrran gick kalas braa! och efter det blev de jobba två timmar i sharken :)   sen fick ja oväntat besök in themiddle of the night ;)  


igår, städade jag hela dan hos mig på landet skit jobbigt, men nu är det gjort. När jag ochniklas skulle hem igen till stan, så satt bilen fast hahahahhxD  hela familjen fick putta bilen hahah ^^  till slut gick det.

måste bara säga att allt jag äger får rum i 10 ikea kassar! helt sjukt!    

idag har ja tränat lite, sen jobbat :) sen skulle ja köpa mat tänkte jag, blev att handla i 4 olika affärer!!! snacka om att inte ha de saker man vill ha GRRRRRRRR... nu har jag armvärk :(

skulle ut ikväll men blev intre så så nu är man på landet ist!

 

 

puss godnatt<3

 


Kommentarer
Postat av: Mika

Hej! Du kan läsa min andra blogg, där skriver jag om dietiststudierna bland annat :)Jag uppdaterar inte min matblogg så ofta längre. Men se länken ovan så hittar du mig

Kram

2010-01-31 @ 17:28:54
URL: http://mikkatude.blogg.se/
Postat av: Sami

Ska jag vara ärlig så tycker jag att din blogg är för rosa! ;p

ska jag vara ärlig igen så är du fan söt människa. :(

2010-03-03 @ 23:44:09
URL: http://samilehtonen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0