STHLM BABY :D

yeaah va i sthlm idag fett nice :) hittade bla mitt peace halsband som någon *host* tappade bort åt mig .. aja nu ere i rätta händer igen :)

min nacke har fckat upp sig totalt, och huvet allt e knas... så jag provade årets julklapp nyss, spikmattan :)  jätte skööööööööönt :P hoppas man mår bättre imorrn iaf ..


nyårspartajet va riktigt kul!  först åkte vi till soife i stan och lagade fläskfile och klyfpotatis och sen chokladmouse  perfaaa :)  sen drog vi till hällabrottet på partaj hos sunneborn=)..  blev bla tecken6, singstar, badtunna och twister!    träffade en gammal kollega hahahhah xD  

dan efter(fredan)  städadade jag och mitt huuuus, sen kom markus och enjoyade oss med lite filmer :)   myyys!

lördan blev de partaj i mellringe!  haha kanonkul vare!  min kompis kompis fylle år, as mkt folk och sjäklart va man lite dj också ;)  sov sen hos karin som hängde med mig dit :)   

imorrn blire en tränardag yey äntligen!    ser fram emot flytt mot helgen lr nästa vecka iaf   PUSSS<3

just de, kommer få samma mobil helt ersätt plus väskan, körkortet och halsbandet! .. och bankkortet kom idag!!
så nu ska ja bara ta ett kort till körkoret så de också kan komma sen :)

Kommentarer
Postat av: sofie

awsome <3

2010-01-06 @ 10:53:11
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0