by night <:)

tjenis!

Nu är manalltså då stassare! känns jättte jättte braaa:D

Idag har jag haft lite besök på förmiddan, mkt trevlans :)   sen drog jag till jobbet vid 4 tiden och drog förbi sofie efter jobbet en sväng :)  hemma vid halv tio igen, köpt me lite godis och vindruvooor^^ Nu har jag packat upp de 4 ikea kassarna jag tog med igår in till stan äntligen! 

imorgon ska jag ut till landet och hämta resten av mina grejer samt städa de lilla huset :) så mallan kan flytta in där sen =P     men först ska jag och sofie till arbetsförmedlingen och söka sommarjobb i Norge!:D sen ska jag och min sis gymma på friskis och svettis, längtar!!!

igår va en very nice day, packade så mkt ja hann sen drog ja til stan med grejerna, sen drog jag och min bror till mormor i Hallsberg och käkade massa gött maat!  haha vi chansade på syltlök, gelé, potatis och en köttgryta. Vi hade alla rätt förutom köttgrytan, men de va nästan samma... brun svampsås och köttfärslimpa underbart!
sen blev de efterätt, och efter ett tag fick vi fika efter det  hahah, dom är ju roliga, vrf inte bara ha fika lr efterätt? nee de ska va så mkt som möjligt aaja tur att man inte bor där iaf ^^   

när vi kom tillbaka på kvällen satte jag igång och började städa, efter 3 timmars dammning fick jag nog, brorsan kom och vi gjorde kyckling me currysås gött!  sen fortsatte ja städa i två timmar till med dammsugning och skaka alla grejer och putsa speglar.. stupade rätt ner i sängen sen haha :O  :P  säger bara så länge har ja aldig städat förut rekord på dirty house!  eeeuuuuw!   men nu är det snyggt som fffaaeeen;)   man vågar knappt gå omkring här, tänk om man skulle nudda en nypuffad kudde  :O   ne nu e ja helt slut   godnatttt<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0