utgång!

blev det i fredags!  med min bästa vän sofie<3 hos hennes kompisar lisa, viktor och bella :)  det var riktigt kuuuul! fast vi inte va  kvar så länge på frimis och att vi lyckades missa maskinen hah xD

soff fyllde 18 i måndags GRATTIIIIIIIIIIS igen ;P <3

 

förra veckan va ja på riktigt uselt humör och det brast i tusen bitar i torsdags, då jag fick ett ett kul besked yes... NOT ..  men nu är det en ny vecka och den kommer bli bäst! 

på söndag åker jag med sofie och hennes familj upp till lindvallen YES :D  är där till onsdan sen blir hemgång med min familj.. helgen blir att tillbringas i sthlm med jocke och ally :)

nu blir det, promenix, orbitrek, mat, dans och yoga .. tagga spanien!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

tack tack :D



vi missa väl inte maskinen, jag kommer ihåg att vi helt plötsligt stod nästan längst fram, när de spela ;)



ni får ha det så nice i spanien! när åker ni? :)

2010-02-15 @ 17:52:05
URL: http://teamsofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

spännande :D varför lightprodukter?

2010-02-21 @ 18:46:29
URL: http://mikkatude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0