sälen !

shing! Nu äre typ 12 timmar kvar tills vi drar till sälen :)  lindvaaaaallllleeeen!!!!     i början skulle jag åka upp med sofies familj idag alltså (söndag) till sön..  men nu blir det så att jag åker upp med min egen familj i morrn istället och drar hem på onsdag kväll =P  

för på lörd-sön ska vi te sthlM! :)häls apå jocke och ally :P

igår drog jag och mallan te gymmet, fettnice! käkade på rosalies sen hem och kolla på melodifestivalen, gosh alltså de blir bara kassare ju mer man kollar!   men iaf bra att darin gick te final han har iaf lite skillz även om låten va lite B ^^

idag va vi på Må bra mässan i conventum, rätt skoj faktiskt  :)   man blev as taggad iaf!
Vi käkade på Soleo på våghustorget efter, sjukt trevliga och as gooo mat!  tror de öppnade i somras men första gången där idag och lär bli fler gånger :)

ska försöka packa nångång här ikväll men orkar inteeeeeeee, hahaha snaacka om dagens Ilands problem xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0