sälen!



hej jag heter kajsa och är en sucker för frukost!


anyway, sälen va awesum! härliga backar, solen sken, superglid i skidorna,  ja ni hörde SKIDOR..... ja som ville åka blades lr twintips.. men pappa e snäll och pröjsar uthyrning, han blev skit sur för att ja inte ville åka skidor så aja bara du e nöjd hahah xD  vi skulle ju bara åka två dagar :)

next trip blir till storstenshöjden i guess, för lite snowboard testing me sis :P   sist jag och sofie drog dit kom jag direkt upp i liften men neråt rammlade jag bara på arslet och slog i händerna, tror aldrig jag har andvänt så många svordomar på en dag hehe ^^   men som sagt vi började i en ganska brant backe, big mistake...yeah

tilllbaka till sälen, det var rent ut sagt svin kallt! fy faaaaaaaannnn, sorry men alltså efter bara första åket började det sticka i fötterna och efter andra åket hade man tappat känseln.  Första dagen molnigt och runt 20 minus, andra dagen runt 15 minus och SOL!!!  men blåste GAHHHH      hahaha hoppas ingen hörde oss i sittliften längst bort vid svarta pernilla och adam backen för vi skrek och sjung som galningar för att glömma kylan hahhaa  helt craaaazzzzyyyyY!!

klockrenast är iaf sofie på morgonen runt 8, hoppar och skriker som en galning för att väcka oss, och som vanligt kittlar hon ALLTID MIG UNDER FÖTTERNA och HON VET..aaa hon vet hur galen ja blir och sparkar på henne men hon bryr sig inte haha tokunge :P   nåja upp kommer vi iaf.. ^^

skönt och vara hemma också, ska inte klaga någe mer alls på kylan här i örebro riktigt skön kyla här mot sälen!  btw har dragit upp värmen på MAX i lägenheten, kollar på so u think u can dance och dricker rabarber/vanilj THE och käkar mitt nya "godis" gojji och tranbär + mörk chokladdoppade gojji bär.. aaaa ja i havegoing nuts, men det är de enda som finns här så de får la duga :)  
godnattttttt  imorrn blir säkert gym och stada me sis :)

jöste, glömde säga att min blogg e fett trök, men ja har ingen snitzig kamera :( får köpa en och ta lite pics ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0