mysig måndag :)

fler sånna här dagar tack!

började dagen med att knalla bort till arbetsförmedlingen. På vägen stötte jag på en killkompis som hängde med dit :) han av snäll och väntade på mig i en hel timma medans jag va på möte =p
Allt gick kanonbra och nu längtar till fredag!  jag blev ju uttagen att komma på ett specielt möte för ungdomar som är intresserade av att jobba i Norge! :D

sen gick vi runt lite på stan tills hans buss gick :) Precis när han drog kom hans lillebror och hans kompis haha :P
iaf han hängde med hem till mig till lägenheten, chillade och flummade lite hahah ^^  sen kom sis också så vi lagade maaat mumma:D   

Kom nyss hem nu från en jätte mysig yoga i brickebacken, supernice :)   nu ska vi äta pasta och tomatsås med fetaost, våran speciella rätt som vi nästan alltid äter hemma hahah :P  varvar med tonfisk och linser i tomtatsåsen ofc :P

mallan står nu och bakar chokladbollar och kaffet är på G    perfekt avslut på en en skön dag :)

imorrn ska´ja jobba på lovis WEIIII:D

sen blire OTH <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0