helg :)

Jocke och ally kom precis nu från sthlm, ska snart käka massa gött här ute på landet :D    blir ingen utgång i helgen heller, rätt skönt hahah för imorgon var det exakt en månad sen sist, skönt och gå på avgiftning höhö :P
men nästa helg blire buller och bång! min sötnos fyller 18 så frimis blir det :) och på lördan blir det födelsedagsfest för en killkompis :)

veckan har varit grym!

tisdags jobbadeja på lovis i asker som kock, onsdan på lucullus sen chilla me en kompis i lägenheten ett tag..sen, kvällen va riktigt nice,   fast sov bara två timmar ^^  så va helt död hela torsdan, på jobbet på lovis och sen på lucullus :P   riktigt skön kväll jag och karin jobbade :)
gick hem till sofie efter jobbet igår och hon hade bakat kladdkaka utan ägg!  eeh jaa.. hahahah :P ¨

imorse gick ja på ett hemligt möte, som gjorde mig lite förvirrad men jag tror att jag ska satsa iaf!
gick lite på stan sen, hittade äntligen en adapter så nu kan man se på projektorn i sovrummet, myyyyyssssiiigt värrre :P



Kommentarer
Postat av: sofie

AHHHHHH!!!! jag fyller snart och mindre än en vecka blir det krogen :D AHHHHHHHHHH!!

2010-02-06 @ 13:07:38
URL: http://teamsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0