ung och bortskämd.

jaaaaa idag blev jag bortskämd :D         tillbaka på stattkraft, vart där 2 gånger förut men nu var de ett tag sen. Jobbade med 6 utländska killar haha =)   de va rätt kul faktiskt!   tona som är chef va i new york så de va rätt chill dag.

ja lärde en att säga tjenare och shingeling så gick han runt och sa så hela dagen haha ^^
och en annan fråga om jag kom ifrån mars när jag inte visste vart kosovo låg hahxD

back tomorrow. Och på onsdag ska ja tilbaka till nav, längtar!!!  trivs så jäkla bra där.

fick reda på utav en av killarna att Veritas är en rätt stor kantiner som ska öppna och flera från nordea i majorstuen ska börja där och de ligger längre västerut.   Så ja tror jag ska stanna på nav där jag trivs så bra :)

ska dra på zumba snart  shing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0