som på räls!

jajjemen, nu är jag glad !   ska snart iväg på zumba och träna lite   va ju inte igår!!

Igår drog jag och johannis upp   ner?   på stan och träffade Tintin på en mysig fika! :D Jätte gullig och härlig tjej=)

På lördag om allt går som planerna så styr vi förfest här kommer bli kalaskul!


På fredag är det dags igen och servera ska bli göy!    

och är också så glad för att jag är tillbaka på nav, känns skit bra att jobba där :)


har så mkt ja vill skriva men hinner inte mer nu  chiao!


upptd. 22.00  

gått två dagar nu utan socker. Tränat idag, 2 veckor sist ^^.   Har också bestämt att ja bara ska dricka kaffelatte på helgen (den jag gör själv) MUMS!!!   sägs ju att man ska undvika kaffe om man vill va nyttig. aja

Imorgon väntar en hääärlig trötthet som e så nice för ja vet ju varför jo för att jag har tränat :D:D  och träningsverken ;)  känns bra!    nu gäller det att hålla det här.  träning ca varannan dag, inget socker, och kaffe på helgen.  och just ja  inge bröd :(  förutom knäcke.

nu väntar en ny p3 dokumentär, har nyss lyssnat på norrmanstorgsdramat och mordet på fadime.  De bästa hitintills är hagamannen och diskoteksbranden.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Alltid kul att läsa din blogg. Längtar...kram

2010-12-01 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0