landet

Här har man de bra, gick upp 12 idag käkade låååång frukost känns weird att äta utan att stressa haha...

Tränade lite sen tog ja ett bad as nice men tända ljus och lugna låtar på. Att jag brände mig på vattenkokaren är ju en annan femma:S

Jag och sis har gjort julgodis ikväll, julnougat och mozartkulor =)

Har bestämt me Anja och Sofie att juldagen inte ska spenderas på krogen   pallar verkligen inte det nu när jag inte bor här, blir bara jobbigt.

Utan vi ska vara i Sofies lägenhet och ha massa mys, laga mat och hyra film och nörda henns gamecube m.m. :)


Igår va jag sis och ´pappa på Mberg och jagade julklappar gick ju fint. Iår gör vi en annorlunda grej med julklapparna. Vi drog lott häromdagen och 1 person köper till 1 bara. Så jag ska köpa till mamma iår och NIklas ska köpa till mig ^^

Sen ska vi ha en random julklapp för 100 kr som vem som helst kan få. Vi ska köra tärningsleken och får man jämna par med 2 tärningar så får man ta en julklapp och man får fortsätta spela om man inte har någon klapp lr om man har mer än 1. det hela ska sluta med att alla ska ha en julklapp var. Brukar bli craazy! haha


tandläkaren imorrn sen stan me mamms. Onsdag kommer sofie<3 och torsdag ska jag och sis åka till vingåker och simma :)

Kommentarer
Postat av: sofie

men shit, får jag hänka med på tors!?! wow säger jag bara var hundra och åter hundra år sedan jag var i vingåkersbadhus :O fast ni kanske vi köra en systrarna malmgren grej? men snälla ta med mig :D minne likosm!

2010-12-21 @ 15:04:55
URL: http://upandaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0